Kāda veida informāciju mēs sūtīsim?

Programmas MyBosch mērķis ir sniegt jums noderīgus padomus un paņēmienus, kā arī jaunāko informāciju par jūsu reģistrētajām ierīcēm. Mēs pastāvīgi izskatām un atjauninām biežāk uzdotos jautājumus par sadzīves ierīcēm. Līdz ar ekskluzīviem perfektu piederumu piedāvājumiem mēs jums sniegsim arī noderīgus padomus, piemēram, kā noņemt mājdzīvnieku spalvas no apģērba, vai veselīgas un viegli pagatavojamas receptes – tā jūsu nākamā šokolādes kūka vienmēr būs par kripatiņu perfektāka. Un, protams, būdams programmas MyBosch dalībnieks, jūs saņemsiet īpašu atlaidi mūsu e-veikalā.

Anulēt abonementu

Ja vairs nevēlaties saņemt mūsu biļetenu, abonementu varat anulēt šeit.

Klientu atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu produktiem, lūdzu rakstiet mums:
careline-LV@bshg.com
vai zvaniet 61301613.

Mēs esam atvērti no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00.

Palīdzība ir ceļā

Saskaņojiet apmeklējumu jebkurā sev piemērotā dienā un laikā.

Bosch sadzīves tehnikas serviss

Izcils serviss pirms un pēc pirkuma.

Vietējā tēma

Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero...