Sīkdatņu izmantošana.

Mūsu mājas lapā sīkdatnes jums ļauj vākt priekšmetus iepirkumu grozos, tiešsaistē pasūtīt inženieri un dod mums iespēju apkopot anonīmus statistiskos datus, kas mums palīdz uzlabot mājas lapas darbu. Ignorējiet šo ziņu, ja labprāt vēlaties turpināt. Noklikšķiniet uz zemāk redzamajām saitēm, ja vēlaties saņemt vairāk informācijas par mūsu izmantotajām sīkdatnēm un mūsu iestatījumu izmantošanas iespējām.
Turpināt> Privātuma politika> Mainīt sīkdatņu iestatījumus> Papildus informācija par sīkdatnēm

”Bosch - lielās sadzīves tehnikas zīmols Eiropā Nr. 1.”

Dati, kas apstiprina šo apgalvojumu, ir iegūti no Euromonitor veiktās, ikgadēji atjauninātās plaša patēriņa sadzīves tehnikas preču nozares globālās aptaujas, ko Euromonitorpublicē katra kalendārā gada beigās.

Ikgadējais atjauninājums tiek īstenots visos 46 valstu* tirgos, kas tiek aptaujāti katru gadu laika posmā no maija līdz septembrim.

Euromonitor ikgadējā aptaujā visiem respondentiem (ražotājiem, mazumtirgotājiem, izplatītājiem, banku analītiķiem, finanšu un tirdzniecības preses pārstāvjiem) tiek uzdoti jautājumi par makro un mikroekonomikas faktoriem, tirdzniecību, apgādi un patērētāju tendencēm, nosakot pieprasījuma līmeni iepriekšējā un aizritošā kalendārā gada robežās.

Kopumā Euromonitoruzskata, ka iegūtie dati ir stabili un atspoguļo tirgus kopējo skatījumu uz lielumu un daļu nacionālā, reģionālā un globālā līmenī visā atbilstošajā nozarē 2016. gadam.


Visi Euromonitor International nozaru pārskati tiek gatavoti, pamatojoties uz tālāk minēto pētniecības metožu pamatkopu.

  • Dokumentu pētīšana

  • Veikalu pārbaudes

  • Nozares aptauja

  • Uzņēmuma analīze

  • Prognozes

  • Datu validācija

  • Tirgus analīze

Izmantots saīsināts Euromonltor International Ltd. apgalvojumu sertifikāta teksts

*Somija neietilpst datos


 
 
Online Survey